MECH: neni nerez jako nerez ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Červenec 24 10:05:27 CEST 2020

shrnuti:
elektroda zelena - na hlinik.
skora nebrousena, udela se kalota/kulicka sama, nebo na to mam funkci na
svarecce.
+ pol na matrialu - pol horak. u ac/dc asi jedno, ale podle navodu a aby
sedelo nastaveni balance.
balance jedu/zkousim podle navodu a videi od 10% do 35%, 60% uz udela na
elektrode mega_kouly.
redukcni ventil mam se skutecnym trubickovym prutokomer(s
kulickou)(kvalitni GCE), a dopravam svaru klidne 10 - 15l min. ted jde o
vysledek a ne o setreni plynem :-)
od vcera mam na horaku plynovou cocku + 8 hubici, elektroda 1,6mm.
hubici 10 a cocku pro 2mm elektrodu, co jsem chtel nemeli na krame.
varim primo v kanclu a svarecku jsem musel oddelit deskou, protoze funi
do vsech smeru mega vetrakama i bez zatizeni.
svarecka
https://www.naraditechnik.cz/multifunkce/524-invertorovy-svarovaci-zdroj-jet-tig-ii-acdc-200-s-spot-igbt-welder-fantasy-horak-parker
+ pedal.
hw pozadavky jsou myslim splneny s rezervou.
bude to o treningu, klidny ruce, plynulost atd.
jen ty videa na webu proste matou :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65