Kombinovany kabel

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Červenec 23 16:59:50 CEST 2020

dakujem za tip. Naozaj vyzera, ze toho je vela, napriklad
https://shop.sommercable.com/en/Cable/Bulk-Cable-Hybrid/

kolega ma upozornil, ze z hladiska noriem by sa take vobec nemalo
vyrabat (koli ruseniu pri paralelnom subehu), ale vyraba sa. Neviem si
uplne dobre predstavit ako sa rusi 50Hz a CAT7 ethernet, ale mne to
urcite vadit nebude. Skusim to teda kupit.

b.