Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na divesoft.com
Čtvrtek Červenec 23 10:30:10 CEST 2020

Chybu jsem samozřejmě nahlásil (nechali tam hranu plechu jak přišla z
válcovny, otlučenou a zrezlou, místo toho aby ořízli celý výpalek jak
je zvykem, celý kus byl ještě odřený a pomlácený), očekával jsem, že
podle fotky řeknou ať to hodím do šrotu, že pošlou nový výpalek, místo
toho mě poslali na reklamační oddělení, že bude posouzeno a bla bla,
na to jsem neměl nervy, ještě ze sebe nechat dělat blba :-) Naštěstí
toho z plechu dělám docela hodně, tak už vím co se dá od dodavatelů
spravedlivě chtít :-)

Aleš Procháska