RE: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Čtvrtek Červenec 23 10:13:51 CEST 2020

Nedá mi to pane Kotlabo:
„Míti něco v paži“ jak jste napsal má opačný smysl než „míti něco v malíku“ jak jste zřejmě zamýšlel.
Nic ve zlém, to jen tak…

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Thursday, July 23, 2020 10:00 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Ono taky záleží na tom, kdo dělá program na vypálení. Já jsem pár věcí zadával - ve firmě kde jsem měl to potěšení být zaměstnaný laserová vypalovačka je. Když tam byl technolog co to měl v paži, bylo to perfektní. Pak udělal kariéru, na jeho místo přišel mladý a na výpalku to bylo vidět - ne, že by to nešlo použít, ale vzhledově to nebylo tak dobré.
Pokud jsi jim nenapsal, co udělali špatně, možná jsi udělal chybu, že se to nedozvěděli, aby ten problém mohli odstranit.

---------- Původní e-mail ----------