Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Červenec 23 10:04:35 CEST 2020

ono je v totiz v primem rozporu technologie/penize.
pomalu - dlouho - kvalitne, nebo rychle na "plnej knedlik" a hrany v
cudu atd.
v tine v melniku maj ukazku z 3d vodorezacky, kde nadherne licuji 2 dily
z 20mm hliniku. kdyz se chce, jde to, ale stoji to cas = penize.
tohle plati i pro lasero_plexi, rychle + mega vykon = hnus.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín