Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Červenec 22 10:48:05 CEST 2020

Pro 2D používám Solid Edge Drafting (pro 2D je legálně free) - dá se to
naučit docela rychle, já měl výhodu, že jsem měl přes stůl kolegu, co ho
uměl (tímto zdravím TR :) ) Zvykl jsem si na něj a teď v tom i ukazuju
holce, jak má dělat úkoly z geometrie :)

Jen u Solid Edge je docela dobré podívat se po historických verzích, jednak
jsem nepřišel na to, čím se pro 2D liší (dost možná rozsáhlostí nějakch
knihoven, které ale stejně nepoužívám), jednak jsou starší verze objemvě
zásadně menší a chodí i na 32bit Win. - mám verzi ST4 (ale bacha, data jsou
směrem dolů nekompatibilní, takže otevřete starší výkres v novější verzi a
kolega s původní programem si je už neprohlídne...)

Kdybyste chtěl jít touhle cestou, ozvěte se, snad můžu poradit (a když
pošlete vyfocený nákres, tak můžu ten výkres namalovat a do dfx
vyexportovat, to snad není problém) - zase já jsem si nikdy nezvyknul na
FreeCAD :)

Pavel Kutina