Re: OT: v čem nakreslit DWG pro pálení laserem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 22 00:06:15 CEST 2020

Zkusil jsem si ten jejich SawCAD spustit.
Normálně jsem do toho natáhl DXF, žádný problém. Zkusil jsem 4 různé DXF
soubory, všechno proběhlo hladce.
Mimochodem jsem zkusil třeba i DXF z Eagle, jak jsem psal. No problem.

PL