EAGLE - negativni text do rozlite plochy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 21 22:38:58 CEST 2020

Sakra, to jsem to asi napsal hodně blbě, že je to špatně pochopitelné. :-(
Ne, snížením mikrokrokování ničemu nepomůžete. Má to jen negativa, žádná
pozitiva.
Naopak je ideální zvýšit mikrokrování na hranici možností - tedy jednak
co umí driver, ale taky abyste se vešel do maximálně frekvence, kterou
je schopen Váš systém generovat.

PL