EAGLE - negativni text do rozlite plochy

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 21 18:01:40 CEST 2020

Ajajaj, tak to své tipy beru zpět.
EstlCam je dobrý SW. A pokud pod označením CNC shield jsou myšleny
i malé Pololu sranda-drivery, tak ty jsou sice slabé, ale na podobné
problémy jako popisujete moc netrpí.
Tak to bude třeba hledat jinde.
Pak bych spíš tipoval na příliš velké zrychlení a tedy přetížení pohonu,
nebo nějaké mechanické křížení os.
Zkusil bych při tom testu na vřeteno (tedy na osu Z) přivěsit ještě
třeba 2-5kg závaží.

PL