EAGLE - negativni text do rozlite plochy

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Červenec 21 10:08:40 CEST 2020

Tak já dělám asi něco blbě. Mám rozlitou zem v Top, vezmu textový tool,
někam do rozlité plochy vložím vektorový text, přehodím do tRestrict,
Ratnest - a text je outlinovaný podle nastavení Isolate v té rozlité země v
Top. Takže tudy to nepůjde.

Vezmu Rectangle, přemaluju ten text odélníkem mědi v Top - výsledek je ten,
že v Top mám obdélníček, ohraničený mezerou, zvící Isolate, a text,
vyšrafovaný jako chyba (a taky na něm DRC řve), ale do exportu dat se to už
nedostane.

Co dělám blbě?

Pavel Kutina

P.S.: Jen proč to dělám - jednak protože proč ne, druhak protože se snažím
naučit frézovat desky a je to v podstatě jediný způsob, jak je popsat, takže
proto chci negativní vektorový text do plochy. Už mi to jde s 0.4mm spoj /
0.2mm mezera s tím se docela dá žít (jo, prokovy neumím, pájím). No a proč
dělám tohle - protože ani od číňana nemám tu desku za hodinu na stole a já
když mám chuť něco bastlit, tak mám chuť teď a ne až za dva, tři týdny. No a
když už tady to frézku mám...že jo.Výsledek je hezčí a v podstatě i
rychlejší, než když to na univerzálce drátuju. Jo, zatím trochu válčím s
mechanikou na fréze, takže se mi občas "něco" stane a místo 0.05 mm hloubky
to sjede do 0.5mm a buď vyhrabe Mariánský příkop a protože frézuju V bitem,
tak okouše i okolní cestičky, případně rovnou ulomí hrot. V datech to není -
někde to poskočí o nějakou vůli, kterou ne a ne najít... Nějak se člověk
bavit musí...