piatok: vybavicka na listovicu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červenec 20 19:07:33 CEST 2020

https://drive.google.com/file/d/1P_SX9wp7AkEGCMm4kmYvq5P-iiMb9CNR/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1AEk5PsuhmJKbgOxNHXQEUtDvBLKS_9fr/view?usp=sharing

Tak jsem jí našel, a píšou na ní 110kV/800mA  , žhavení 4,2V/7A. To jsem se
s těmi 10kV pěkně seknul :-o

To žhavení bych dal, ale těch 110kV/800mA asi bude problém.  Je to 88kW,
ale impulzně by to šlo.
Když bude v krčmě  zásuvka 16A  tak by to se střídou 1:25 by to šlo nakrmit.
Takže RTG se žhavením donesu, kdo přinese zdroj pro anodu?

Bez
virů. www.avast.com
<#m_5185883168160918000_DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>