Re: simulovaná gravitace

Ales Prochaska ales.prochaska na divesoft.com
Pondělí Červenec 20 17:05:42 CEST 2020

Možná by stačilo ležet v nějaké nádobě s vodou a dýchat vzduch pod
tlakem odpovídajícím zhruba hydrostatickému těžišti plic. Pro
vyšší zrychlení by se dalo použít kapalné dýchání
https://en.wikipedia.org/wiki/Liquid_breathing ale to je taková věc o
které všichni slyšeli ale nikdo to neviděl :-)

Aleš Procháska