Re: simulovaná gravitace

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pondělí Červenec 20 13:16:58 CEST 2020

Vím o slečně, která se přihlásila do konkursu na cestu na Mars
https://www.mars-one.com/mission/mars-one-astronauts

Tomáš

Jo, to taky. Technicky to zas tak nemožné není, spíš kolik to bude stát, kdo to zaplatí, který prezident si to vezme na triko a pak jsou tu morální hlediska (jednosměrná cesta = poslat lidi na smrt).

P.K.