Weston

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Neděle Červenec 19 11:21:58 CEST 2020

Presne takuto specifikaciu som potreboval. 9 z 10-tich nakupcov tak ci
tak netusi, ze je to po japonsky, napkon, su tam cisla, to staci.
Tych 100MV je priamo na webe, hodim do guglu Fluke 2638A a aha
https://snipboard.io/neqPxu.jpg

A ano, 6 miestny merak je dostatocny na demonstraciu toho aky je ten
weston dobry teplomer. Ja radsej pouzivam KTY81, na to mi staci aj moj
etalonovy DT-830B.

J.

pi 17. 7. 2020 o 11:15 Marián Hubinský <marian.hubinsky na elso.sk> napísal(a):