Re: simulovaná gravitace

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 18 12:37:55 CEST 2020

> Dne so 18. 7. 2020 0:21 uživatel Miroslav Šinko <sinkomiro na gmail.com
> <mailto:sinkomiro na gmail.com>> napsal:
>
>       >pasažéři dotazník spokojenosti
>     LOL(cez slzy) toto sedi uz na dnesnu dobu! Obavam sa, ze ked to so
>     vsetkymi "soft skills" takto pojde dalej, cela umela gravitacia
>     ostane v
>     rovine sci-fi.
>

> Já jsem toho názoru, že celá cesta na Mars je v rovině sci-fi.
>
> ;-)
>
> P.K.

:-D

Zde je asi na místě citovat A. Einsteina
„Jak vzniká vynález? To všichni vědí, že je něco nemožné, a pak se
objeví nějaký blázen, který neví, že je to nemožné, a udělá vynález.“

nebo A. C. Clarka
„Když význačný, avšak postarší vědec konstatuje, že je něco možné, má
skoro jistě pravdu. Když konstatuje, že něco je nemožné, velmi
pravděpodobně se mýlí.“

případně anonyma (připisuje se Gatesovi, on sám to vehementně odmítá)
„640 kilobytes ought to be enough for anybody“

jf