simulovaná gravitace

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Sobota Červenec 18 00:21:20 CEST 2020

 >pasažéři dotazník spokojenosti
LOL(cez slzy) toto sedi uz na dnesnu dobu! Obavam sa, ze ked to so
vsetkymi "soft skills" takto pojde dalej, cela umela gravitacia ostane v
rovine sci-fi.

Napadlo mi, ako by sa dala setrit energia na roztocenie lode. Samozrejme
zakon zachovania energie plati, ide ale o jej formu. Teda mozno by sa
dala usetrit elektricka (solarna) energia a palivo do trysiek. Lod by
mala jadro a voci nemu otocny prstenec. Vzajomne by sa to dalo dostat do
pohybu aj manualne, klukami. Predpokladom je dost silnych pasazierov a
zasoba vysokokalorickych amarounu! :-D

miro