RE: simulovaná gravitace

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 16 18:48:42 CEST 2020

Na jedné dovolené jsme bydleli v apartmánu, kde jsem měl stále pocit, že chodím do kopce a s kopce. Položil jsem na podlahu talíř s vodou a opravdu měla sklon. Sice malý, ale znát to bylo.

Podle hodnocení jiných návštěvníků s tím někteří měli dost problém.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Thursday, July 16, 2020 2:48 PM
To: HW-news
Subject: RE: simulovaná gravitace

Na dogrcání stačí mnohem méně. Pouze to, že nestojíš pevně na zemi, ale můžeš být v jakékoliv poloze. Těsně před začátkem koronaviru u nás jsme byli v Praze na výstavě KOSMOS (nebo tak nějak se jmenuje). A tam je jedna buňka vesmírné stanice MIR. Je postavená našikmo. Vlezeš dovnitř a všechno tam je nakloněné. Mně to táhlo dozadu, tělo se chtělo srovnat s prostorem. Není to vůbec příjemné 😊

Petr Zahradník, počítačový expert

e-mail: clexpert na clexpert.cz

mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000

http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz

Petr Zahradník, Computer Laboratory

Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem