Re: simulovaná gravitace

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Červenec 16 15:11:41 CEST 2020

Napada ma, ze priemer prstenca by bol realne relativne maly, resp. nie
o par radov vacsi, ako vyska cloveka. T.j. pri vzpriamenom cloveku by
mali nohy asi nezanedbatelne vyssiu obvodovu rychlost ako hlava. Z
toho vyplyva rozna "gravitacia" na rozne casti tela, kadejake
coriolisove sily na prudiace vnutrotelove tekutiny, tiez pri pohyboch,
apod..

miro

št 16. 7. 2020 o 14:45 Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(a):