mrtva pracka Electrolux

Ondrej Janovsky ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Červenec 16 11:15:14 CEST 2020

S trafkem neporadim, ale v Praze na Budejovicke je servis a prodavaji nahradni dily. Duvodem proc to pisi je, ze oproti Electrolux/Aeg webu je maji daleko levnejsi, ale musi si tam clovek zavolat. Opravoval jsem susicku a nakonec jsem musel koupit novou desku. Na webu za cca. 4500 a v servisu za ni chteli 2300.

Oja

Odesláno ze smartphonu BlackBerry

  Původní zpráva

Od: iko.ikoon na gmail.com
Odesláno: 16. července 2020 11:01
Komu: hw-list na list.hw.cz
Odpověď komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: mrtva pracka Electrolux

zdravim

vcera prestala zo sekundy na sekundu fungovat pracka Electrolux (doska
ma oznacenie EMW 2100, vek asi 9 rokov).  Uplne mrtvo. Na riadiacej
doske na prvy pohlad je zacmudene okolo trafka. Netusite co to je za
trafko? Nejake oznacenie by sa hodilo. Co to mohlo sposobit?

Fotky k nahliadnutiu tu:
https://drive.google.com/folderview?id=1ck1UpKHOEg6DXkZoL3R-B-MG0JMJ3WrQ

Vdaka...

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.