Re: [OT][zemědělství] slimáci

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Červenec 15 23:34:09 CEST 2020

Ja je zase  s oblibou solím. Stačí špetka soli a stočí se, svíj, pak pukne
a pojde :-(  Jinak kolem skleníku a záhonu máme na zemi položenou takovou
tu pásku na ohradníky. Jsou v ní zašité 4 tenké nerezové drátky. Na ně
stačí (2+2)  na jednom konci 8V ze zvonkového trafa a slimák to nepřeleze.
Jakmile na to vleze  okamžitě se otočí a zdrhá.

https://www.fenceeshop.cz/paska-10mm-nerez-4x0-16-250m-zluto-oranzova-pro-elektricky-ohradnik-p77?gclid=Cj0KCQjw0rr4BRCtARIsAB0_48NMarK-dz8-BcXetvjaeeQmKeEgdzXK8nTDBejaoHqTwBrAgRozwLEaAvEHEALw_wcB