Re: [OT][zemědělství] slimáci

Jan Linhart hw na liny.cz
Středa Červenec 15 17:03:35 CEST 2020

Tak když je ten pátek...

     Přijde mi, že máte nějaký vzácný druh. Před pár lety jsem

si dal tu práci a pozoroval toho odporného tvora snad hodinu.

Výsledek : z několika milimetrového zásypu se vysliznul

na poloviční velikost a odplazil do pryč. Čili objemově třeba

1/4, ale fungoval dál. Na slané hlíně vám časem nic neporoste.

Honza