Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Středa Červenec 15 09:27:41 CEST 2020

brambora vydrží hodně, umí obrůst při poškození třeba mrazem nebo kroupami. ale vždycky se to promítne do výnosu. pokud je nať komplet sežraná a jsou jen pahýly tak bude živořit. můžete to ale klidně měsíc nechat v zemi, slupka trochu zesílí a keřík trochu obroste.  Slimáci ožírají především krajní řádky  které navazují na trávu, udržovat posečeno a žádné úkryty jako prkna, kameny atd. občas ale dolezou i do zapojeného porostu kde je v brázdě stín.
udržovat bez plevelu a vzdušný porost (příště rozšířit řádky) . každá odrůda má jinak vzrůstnou nať takže je potřeba to vyzkoušet.
jinak konec vegetace podobně jako u cibule znamená polehnutí a zaschnutí nati. pokud se sklízí dřív , nať se chemicky desikuje a po uschnutí rozbíjí aby neucpávala kombajn.
⁣Odesláno z TypeApp ​