MythBusters (bylo: OT: Bluetooth v letadle)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 15 01:22:46 CEST 2020

No asi ano.
Ale tu polovinu by si odnesl každý z nich. Takže dohromady z obou vlaků
je to stejná kupa šrotu, jako by jeden vlak narazil do dokonalé tuhé
překážky.

K Mythbusterům: asi už to mnozí zaznamenali. Zemřel Grant Imahara, ten
asijsky vypadají člen "mladého týmu" Mythbusterů, který tam dělal
robotiku a automatizaci.
Moderoval v televizi mimo jiné třeba i robotické souboje (ty já teda moc
nemusím, protože se tam roboti rozmlátí a je mi to líto).
Sympaťák. Bylo mu 49 let, prý výduť na mozku.
RIP.

:-(

PL