Weston

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Červenec 15 01:17:27 CEST 2020

Nahodou, celkom dobry teplomer, neviem co sa ti nepaci.

Rozdiely by mozno este lepsie vynikli, ak by nebola v grafe zobraznena
absolutna odchylka normalu od nominalnej hodnoty, ale prepocet
odchylky na zlomok nominalnej hodnoty, trebars v ppm.
Ta zubatost grafu u LM399 zaujala aj mna - je to preto, ze meraci
pristroj bol prepnuty na vyssi rozsah (vystup z westona ma 10x mensie
napatie nez z LM399 po zosilneni). U toho LM399 sa zuby zdaju byt po
10uV, co by zodpovedalo 6-miestnemu rozliseniu na rozssahu 10 alebo
20V, to zrejme sedi na Fluke 2638A (*). U westona je priebeh hladsi,
lebo na 1V rozsahu maju zuby 1uV, co v grafe nevidno.
Inak povedane, ten weston je asi 10x horsi nez LM399.

Marian - co za LM399 referenciu mas? Ukaz, popis, prehanaj!

* doklikat sa u Flukacov k nejakej relevantnej dokumentacii je
novodoba obdoba orientacneho behu. Zato som sa dozvedel, ze
bananikovymi svorkami na prednom paneli sa da merat napatie 100MV (to
malo byt 100mV, cakal by som vacsi doraz na detaily u firmy ktora
predava hi-tech meracie pristroje a nie zemiaky).

po 13. 7. 2020 o 19:11 balu <balu na k-net.fr> napísal(a):