Re: [OT][zemědělství] Druhá úroda brambor

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Červenec 14 08:25:30 CEST 2020

Nebojte se toho. Dělám to tak už několik let a díky teplým podzimům
posledních let je ta druhá úroda úplně v pohodě.  Děda říkal, že brambory
potřebují 100 dní a je to tak. Druhou várku jsem sázel zrovna minulý týden.
Chce to ale loňské nakličené brambory.

HP