RE: pojistka 50A na 32V použití na 54V

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 13 12:02:50 CEST 2020

[preposielam]

Pekny letny den prajem,

myslim, ze sa zhodneme na tom, ze najlepsia poistka je taka, ktora tam
ma byt. A pokial taka monetalne nie je po ruke, tak ju tam pri
najblizsej moznej prilezitosti kupit v najblizsom shope a dat ju tam
co najskor. A aku vybrat a cim nahradit vadnu, to je tiez vcelku velmi
zaujimava problematika... Jeden z byvalych starsich kolegov, ktory na
mna kedysi dozerali celu sichtu s velkou oblubou omielal dokola taku
jednu zo svojich slovnych pouciek:  "elektrotechnika eta nauka o
kontaktach"... Osobne by som zacal vyberat vhodnu nahradu so
spektralnym analyzatorom a dobrou flaskou cerveneho. :)

A.

p.s.: Pre tych vrtania chtivych, pisem stale pod svojou znackou a
firmu som tiez nevymenil, len jej znacka dnes uz neexistuje. Dnes su
uz nove znacky a nove firmy...

Neznám ve svém oboru takového. Ale znám dost „servisních techniků“
(nemluvím o našich) kteří o tom, že běžná automobilní pojistka má
omezené napětí vůbec netuší. V automobilní praxi to nevadí ale když
pak přijdou k trakci na 48 a 80V tak je to o ústa.

Zdravím
Ladislav Kručinský