Re: OT: nezavazne tliachanie (bolo OT: skrytá volání)

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červenec 13 11:07:04 CEST 2020

som rad, ze sa mi podarilo zalozit asi najuspesnejsie vlakno v historii
konferencie. Dozvedeli sme sa kto ako strhava foliu z displeja, kto bali
ovladace do igelitu, nahrava hovory, a hlavne ze Wek nedodrziava
netiketu :-)))

v tejto suvislosti som si dovolil upravit subject, aby sa nam to
neplietlo :-)

b.