Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Červenec 12 20:01:15 CEST 2020

Jasně, oni dnes ti šmelináři volají většinou z "nějakého čísla" ale to
číslo je fiktivní , nelze na něj zavolat zpět, nemá smysl ho blokovat. Když
volá podruhé, tak je číslo zase jiné.
Technicky vzato je takové volání na úrovni toho, kde se nic nezobrazuje.
Nakonec ono jde v podstatě při volání podstrčit jakékoliv číslo - čistě
teoreticky bych to dokázal i když ne zrovna legálním způsobem. Ale dejme
tomu, že k tomu mám veškeré prostředky. Otázka je proč bych to dělal.

Pokud mám čas ( jedu v autě ) tak se tím voláním podbízečů a nabízečů v
zásadě bavím. Pěkně ta cesta uteče. Je to tak měsíc, mi volala opravdu
milá slečna a nabízela mi ponožky. Že jako super matroš, kosmická
technologie, prostě bezchybné.
A že mi můžou posílat každý  měsíc  jedny dokud to nestopnu a že už je
spousty spokojených klientů.  A když došlo na adresu, kam tedy má posílat
zásilky  na dobírku , tak jsem jí nadiktoval fiktivní jméno. A adresu  do
Sydney. Měl jsem v autě vizitku od jednoho člověka tam žijícího i s
adresou.   Evidentně jí to hodně zaskočilo, říkala hned, že mimo CZ
neposílají. Tak jsem jí říkal jak mi to strašně mrzí a ona mne zjela, že
jsem měl rovnou říct, že jsem v Austrálii, že se teď nedoplatí za telefon.
:-)   :-)
Tak jsem jí ještě stačil říct, že to není tak hrozný , že  volání na mě je
za 60kč za minutu. Okamžitě s tím práskla...

Nebo mě nabízela evidentně mladá holka údajně z mojí (m)banky nějakou
debetní  platební kartu. Byla neodbytná, že je to super, samá pozitiva a
sociální jistoty. A já jí vysvětloval, že jí opravdu nechci a ona zas, že
se mi může hodit při nenadálých výdajích.
Tak jí říkám, jestli se může podívat na můj stav účtu, ať to udělá a
pochopí proč ten nesmysl  nechci. A ona na to, že nemůže, že tam nemá
přístup atd. Tak jsem jí vysvětlil, že by přístup měla mít, než někomu bude
volat. Když mám  na účtu 200 miliónů, tak opravdu takovou kartu nebudu
chtít. ( to byl samozřejmě nesmysl, v té době tam nebylo ani 20kKč  - jen
pro pořádek )   Docela dlouho bylo ticho a pak úplně zmatená začala něco o
tom, že je jen brigádnice a jestli bych neměl nějaké zajímavé zaměstnání,
že už jí to obvolávání nebaví. Tak jsem jí vysvětlil, že nepracuji ani
nikoho nezaměstnávám, že žiju z úroků. Vydržela se mnou povídat asi hodinu,
ptala se na všechno možné, tak jsem jí vylíčil všechno v těch
nejkrásnějších barvách, popsal všechny nemovitosti, prostě co chtěla slyšet
jsem jí pověděl. A jestli mi může ještě zavolat...  Nakonec asi po 2
neúspěšných voláních už nezavolala ( měl jsem jí uloženou a zablokovanou )

Chlapík z Bohemia Energy. Slušňák, představil se, skvělé jednání.. jaký mám
účet za energii, jestli mám plyn elektřinu. Říkám, že neodebírám nic. A on
že to není možné. Tak jsem mu začal diktovat adresu, ať se přijede podívat,
že mám na střeše fotovoltaiku
a baterie a že elektřinu ani plyn nepoužívám. Také ho to vyvedlo z míry,
ale měl nejspíš nějaké informace od stávajícího dodavatele, protože sám
začal o tom, že ještě vloni jsem byl odběratelem.  Tak jsem mu to
samozřejmě potvrdil s tím, že od poloviny února jsem naprosto soběstačný a
že ani netankuju, mám elektrovůz, který také nabíjím ze slunce.

Dobré je také použít jejich vlastní zbraně - začít ihned nabízet také něco.
A že mám radost, že mi volá někdo z agentury AISA, že tam ještě nemám
žádného agenta a nabídnout hned školení.   Třeba  na prací prášek. Nějaký
vymyšlený název, dobré je vědět nějaké chemické termíny, aby to znělo
zajímavě a hlavně nepřestat povídat. Většinou to ti volající nezvládnou a
položí to sami.   Ale narazil jsem na jednoho, který chtěl uzavřít výměnný
obchod. Že on půjde na moje školení a prezentaci a on mě zas vyrobí nějaké
pojištění.

Někteří ti nahaněči, podbízeči a kšeftaři jsou poměrně inteligentní, během
chvíle pochopí, že si dělám srandu a sami to rychle ukončí. Ale občas
zavolá jedinec, kterému trvá opravdu věčnost, než pochopí, že se mnou nic
nebude a je to jen ztráta času.
Ale při jízdě v autě je to zajímavé zpestření času. Když jezdíme dva ,
dáváme sázky , jak dlouho hovor vydrží.  Prostě zábava.

so 11. 7. 2020 v 20:46 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>