OT: nova hracka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Červenec 12 19:18:25 CEST 2020

A jak se dovolá na to skryté číslo?

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Sunday, July 12, 2020 6:59 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: nova hracka

Jasně, je třeba zjistit, co je to zač, když  volá stále dokola. Zvědavost je sviňa :-)

To mě by zase  někdy čert vzal, když  s někým dlouze něco řeším a do hovoru mi stále chodí upozornění na další volající číslo.
Já nemám čas ani chuť se s nikým bavit ( výjimka je manželka :-)  ) , ale když je to třeba 30x během 20 minut, tak to složím a číslo zavolám.
A většinou jde jen o prkotinu, která by počkala klidně týden. Jenomže volající mi pak třeba vysvětlí, že by tu myšlenku už neudržel a proto zkouší  a zkouší
a čeká až ten hovor složím, aby to ze sebe vysoukal.
Vypnout to upozornění do hovoru nemohu - musím ho mít zapnuté.

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>