RE: pojistka 50A na 32V použití na 54V

picom picom na volny.cz
Neděle Červenec 12 15:08:56 CEST 2020

Při větším napětí se může vytáhnout oblouk.
-------- Původní zpráva --------Od: Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz> Datum: 12.07.20  14:31  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: pojistka 50A na 32V použití na 54V Zdravím,    chtěl jsem si dát do elektro skútru k baterce pojistku 50A (je tam sice jistič, ale až dál v kabeláži,pojistku bych chtěl dát hned k baterce), automobilovou jen má psáno 32V, jek tomu nějaký důvod, proč je to maximálně 32V. Skútr má kolem 59V při nabíjení jinak asi 52V.A stále přemýšlím, jaký má důvod to napětí, jestli jen kvůli bezpečnosti a certifikátu nebo jev tom ještě jiný zakopaný pes co mi uniká?Jasně lze koupit pojistku co má psáno vyšší napětí, ale je hůř dostupná a ještě dražší a já bychchtěl něco co je trošku normálně koupitelné v každé sámošce.Zdeněk Aste