Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Červenec 12 14:01:10 CEST 2020

Tak toto se mi přesně stalo, když mi synovi kamarádi volali.
Jsme dole v Michli, Jindra tu leží s rozbitou hlavou, spousta krve.
Ulici - nevíme.
Před domem jsem chytil souseda, kamaráda - býv. vrchní st. zástupce,
všechno se mnou objel, kluky jsme našli, mezitím samozřejmě sanitka
a cesta do Thomayerovy na šití atd...
-----------------------
Jinak v devadesátých letech jsem měl tolik objednávek a telefonátů,
že jsem musel na dopoledne vypínat v té době pevnou linku abych
se po 24 hod. službě vůbec vyspal.
První mobily ani SMS neuměly, mobily mělo jen pár lidí, také přišlo ISDN
a teď si nejsem jistý zda mi číslo neukazoval i tel. tarifikátor.
Impulsy jsem si musel nechat povolit.
Ale to už jsou jen nostalgické vzpomínky.
PS: Debata taková - "Když je ten pátek, ale Alza to tuším také
prodlužuje :-D "
Jindra Polívka