WiFi router naopak

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Červenec 11 07:45:51 CEST 2020

Je vidět, že jste  dlouho žádného mikrotika neměl v ruce.

Naopak, je předkonfigurovaný, s jednoduchým web  rozhraním. Vše se dá
nastavit na jedné stránce (první) - viz screenshot

Vaše " nastavit, zaheslovat, zahodit pod stůl a už to neřešit." sedí
přesně na toho mikrotika. Na rozdíl od levňoučkých routerů, které musíte
pravidelně restartovat, rekonfigurovat a pod.

Petr