Re: OT: stkrytá volání (bylo: Re: OT: nova hracka)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Sobota Červenec 11 01:29:02 CEST 2020

Dne 11.07.2020 v 1:02 Jan Kuba napsal(a):
> Ale to už jsme tu řešili a  nevyřešili.

Přiznám se, že úplně nechápu argumentaci pro přijímání hovorů ze
skrytého čísla.
Všechny hovory si nahrávám, a pokud k nahrávce nemáte telefonní číslo,
ze kterého hovor přišel... no, co si budem povídat, nahrávka je k hovnu
a taháte za kratší konec.
Obzvlášť úsměvná mi přijde argumentace uchováním soukromí technika,
který mi má zprovoznit službu, za kterou platím. Proč by mi měl technik
volat ze svého soukromého čísla? Když mi zavolá ze služebního čísla,
může mu být u prdele, kdy na ten telefon budu případně volat. Ozve se mi
technik, který je momentálně ve službě, případně nikdo.
A telefonáty od fízlů, financů a dalších státních ouředníků? Ti mi
nemají co telefonovat. Pro komunikaci s nimi je jednoznačně definován
komunikační kanál zvaný "dopis do vlastních rukou"; pokud bych chtěl být
extra vstřícný, pak datová schránka.
A nezlobte se, Váš vzorový příklad vysvětlování zákazníkovi, že je
vlastně blbec, když nebere volání ze skrytého čísla by u mně vedl pouze
k tomu, že by Váš zaměstnavatel měl o klienta méně :-) Pro jistotu jsem
si zkontroloval smlouvy s providery a ani v jedné z nich se nepíše nic o
tom, že mi zprovozní porouchanou službu jen v případě, že budu číhat na
telefon ze krytého čísla.

Ale je fakt, že jsem asi konzervativnější letory :-D

jf