OT: nova hracka

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Červenec 10 23:34:17 CEST 2020

V dobách analogových pevných linek nebylo vidět, kdo volá, samozřejmě. Ale když to vidět je, pak je vhodné toho využít. Přesně já jsem ten člověk, který nezvedá skrytá čísla. Jinak beru jakékoliv číslo, pokud ho nemám označené jako blokované, a také rád volám zpět. Ale skrytá čísla neberu, protože pokud se někdo chce skrývat, ať mi nevolá.

S těmi čísly v seznamu se jmény je to zcela v pořádku například u dětí, děti nemají co brát nějaké hovory od cizích lidí.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, July 10, 2020 11:17 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT: nova hracka

To jsme tu už před časem řešili... v dobách pevných linek nikdo nevěděl kdo volá  - zvednul to a většina se ještě představil.
Dnes lidi hovor nezvednou, když je volá skryté číslo. A někteří dokonce nezvedají, když je číslo viditelné a  nemají ho v seznamu - přiřazené ke jménu.

[https://ipmcdn.avast.com/images/icons/icon-envelope-tick-round-orange-animated-no-repeat-v1.gif]<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez virů. www.avast.com<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>