OT ako wek porusuje netiketu Was: OT: nova hracka

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 10 16:55:57 CEST 2020

Naopak.

Na takyto "second brand" by som si predsa zriadil nove konto na
konferencii, pod inym menom.

Tu pod svojou znackou predavam cudzi tovar.

Pripomenulo mi to moju chladnicku znacky Zanussi, ktoru mi Elektrolux kupil
od nejakeho cinskeho vyrobcu.

wek