OT: nova hracka

picom picom na volny.cz
Pátek Červenec 10 13:57:39 CEST 2020

Nafasoval jsem ochranné brýle na broušení od Wurta. Nechal na nich ochrannou fólii a hodil do auta. Po půl roce byla fólie dokonale spojená s brýlemi a nešel sundat ani kousíček nožem, dívat se přes to nedalo
-------- Původní zpráva --------Od: Jan Kuba <honza.kuba na gmail.com> Datum: 10.07.20  11:03  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: OT: nova hracka To jsem udelal u garazovych vrat. Casem folii rozebralo UV  a uz nesla rozumne sundat. Dodnes jsou tam supinky na nekterych castech i vetsi kusy. Sundat je to nemozne, trha se to...