Bluetooth v letadle

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Červenec 10 10:59:28 CEST 2020

Zdravím,

také všechno upgraduju, ale že by to bylo úplně bez problémů, to tedy ne.

Zábava je mezi Androidem a handsfree v autě. Jednou se to přestalo
propojovat, musel jsem vždy ručně dát pokyn. Jindy zase na displeji v autě
stále nulový signál, telefonovat samozřejmě šlo. A i samotné auto (Volvo
XC70, jeden z posledních kusů) mělo po upgrade řídící jednotky motoru
problém - přestaly se sklápět zrcátka. Po dalším upgrade bylo vše O.K.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com