Re: Záhady kolem elmag. plynového ventilu

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Červenec 9 22:50:28 CEST 2020

Ano to je také jedna z možností.
Setkal jsem se i s plynovými solenoidovými ventily které nebyly určeny
na trvalé napětí 230V. Fungovalo to tak, že se na ně připojilo plné
napětí jen pár sekund na začátku což stačilo k tomu aby se jádro i se
sedlem zvedlo a pak se na ně pouštělo nižší napětí které stačilo udržet
jádro ve zvednuté poloze ale cívka se nepřehřívala.

S.P.