OT: nova hracka

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 9 21:29:19 CEST 2020

Já mám taky dálkáče v igelitu. Ani ne tak abych neojel písmenka, jako spíš
že na ně občas sahám špinavýma rukama (pokud už pustím televizi, tak
u toho vždycky něco dělám).

Ale je tam problém, že některé plasty s některými igelitovými pytlíky
nějak reagují, a plast toho dálkáče je pak jako opocený. Asi záleží
na tom, jaká změkčovadla jsou v tom igelitu.
Mikrotenové pytlíky to nedělají, ale zase už je to příliš ošklivé ( i když
se svaří na míru).

PL