OT: nova hracka

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Červenec 9 19:19:59 CEST 2020

V tom vrchnim ochrannym molitanu ci to co je  - je "univerzalni" obrazec -
mylim, ze naprosto stejny davaji  i k jinym pristrojum.
Je to univerzalne vykrojene tak, aby to sedlo na veskerou produkci RaS.
Myslim, ze uplne stejny byl u optickeho spektraku od stejne firmy.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>