OT: nova hracka

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Červenec 9 17:55:39 CEST 2020

Zdravím,

krásná "hračka", moc pěkné.

K té folii na displeji - možná ji tam nedávají proto, že si ji někteří
experti nesundají a pak je to celé špinavé a kazí to dojem z pěkného
přístroje. Když mi dodáváme plexi kryty, tak tam taky máme fólii s nějakým
nějaký nápisem a stejně vidím, že to lidi nesundávají.

K tomu ještě jedna historka: Tchýně a tchán kdysi dostali k vánocům pěkný
lustr, sestávající z kruhové kovové lesklé části na stropě, do které se
zašroubovalo myslím 18 tyček s LED. Když jsme k nim přišli, tak se tchýně
chlubila, že už mají lustr sestavený a namontovaný. Koukneme na strop a pod
těmi zašroubovanými tyčkami byla matná fólie a velký nápis přes celou
základnu lustru "REMOVE BEFORE ASSEMBLY"...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com