OT: Bluetooth v letadle

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 8 22:52:09 CEST 2020

Vyhazovat do vzduchu a svařovat železné krámy ano.
Ale s částí věty "ziaden mozog" už ne.

Sice to samozřejmě muselo být divácky atraktivní, takže občas to bylo
laděné trochu do show. Ale myslím, že se u většiny experimentů snažili v
rámci možností to co nejvíc věrohodně nasimulovat. Nakonec dost často i
nějaké experimenty opakovali, když přišla relevantní kritika, že je tam
něco zásadně špatně.

Už jsem je hodně dlouho neviděl. Myslím, že bych si teď neuměl vybavit
žádný z experimentů, který by mě nadzvedl ze židle "tak takhle ne!".
Vy byste měl nějakou konkrétní zásadní výtku k některému z jejich
experimentů? Takovou, která by jejich výsledky zásadně ovlivnila a
případně otočila?

PL