Re: Srážka vlaků (bylo: Re: RFID uvod do problematiky)
Stanislav Šmejkal
smejkal na smejkal.com
Středa Červenec 8 13:56:11 CEST 2020
Ono by možná stačilo, kdyby existoval systém, který by jenom pasivně
sledoval provoz na tratích, nic by se nikam nemuselo montovat, jenom by
to sledovalo, kde je jaký vlak. A pokud by to sledovací zařízení na
vlacích nebylo, tak prostě jenom je na vlaky povinně namontovat.
A z něj by mohly vypadnout dvě věci: Zaprvé sledování polohy vlaku pro
veřejnost a šotouše, zadruhé by mohl analyzovat právě takové stavy, jako
dva vlaky na jednokolejných tratích nebo vlaky jedoucí rychle a to vše i
zpětně. Osobně dost pochybuju, že ten vlak s devadesátikilometrovou
rychlostí byl první, kdo nedodržel třicítku.
Pak by se možná ukázalo, že opatření jsou nedostatečná, málokdo je
dodržuje apod. Pak by se ukázalo, že teprve průšvih při trojnásobném
překročení rychlosti nebo dva kamiony v místě, kde se nikdy nemohou
vyhnout, jsou prostě selhání, která mají své viníky ne v kabině, ale v
kancelářích příslušných úřadů.
Standa
Dne 8.7.2020 v 9:46 Miroslav Šinko napsal(a):
> Pred vypravenim vlaku sa buduje "vlakova cesta". Ten proces je rokmi
> odladeny aj na nezabezpecenych tratiach. Je smutne, ze v dnesnej dobe
> take este existuju.
>
> Kratke citanie:
> https://cs.wikipedia.org/wiki/Vlakov%C3%A1_cesta
> Dlhsie citanie:
> https://www.rail.sk/arp/slovakia/leg/d02-09.htm
>
> miro
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list