[OT] Li-Pol nafouknuta baterie v NTP

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Červenec 8 13:52:31 CEST 2020

Nafoukla baterie je uz za bodem, kdy zacaly probihat nezadouci chemicke
reakce a vyvinuly se tam plynne produkty.
Jakym zpusobem ulozeni do lednice toto "opravi" a jakym zpusobem zabrani
dalsimu vyvoji techto plynu?

Pricin nafukovani je vice, a podle toho, co ctu, jsou vsechny vicemene
destruktivni. Takze jedno jedine rozumne reseni je baterii naposled
vybit a pak ji ekologicky zlikvidovat.
https://www.dfrsolutions.com/blog/why-do-lithium-ion-batteries-swell

PS: Muj notes urcite bezi ze zdroje i bez obou baterii (nejakej ten
cinkpad ;) ) K racionalnosti pouziti prenosneho stroje neprenosnym
zpusobem se nelze vyjadrovat.

J.