Osciloskop - auto, napojení

Jan Jirousek halen na seznam.cz
Úterý Červenec 7 20:45:23 CEST 2020

Zdravím,

Chtěl bych se zeptat zkušenějších, jak napojit osciloskop na třeba čidlo vačky a další čidla, když jsou připojené ve vozidle? Používají se nějaké meziredukce (je moc druhů, to by jich ale muselo být) nebo se propíchne vodič? Případně čím propichovat a není to naopak časem možný zdroj problémů, že se vodič přeruší? Zkoušel jsem hledat a nic moc. Lambdu jsem třeba napojil ze strany vodičů do gumových průchodek (zvonkovým drátem), ale byl porod zajistit spolehlivý kontakt.

Díky Honza
--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.