A je to tady!

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 7 13:14:37 CEST 2020

[preposielam]

Dobry den,

Rádiový vysílač je všechno, co emituje nějaké elektromagnetické vlnění
za účelem přenosu nějaké informace.

myslim si, ze ta spravna formulacia je prave ta Vasa: za ucelom
prenosu informacie. To je to, co mi uniklo.

Ale teraz sa skusme pozriet na ten pripad spomenuteho teplomeru.
Mozeme mat suseda, ktory sa hra so spektrakom a rad cvici psikov.
Povedzme polroka bude zbierat vase spektra z teplomera s displajom a
nauci ich vsetky svojho psika. Vy ako uzivatel mate svoj display a na
ten sa pozerate. Vas sused ma vycviceneho psika, ktory pocuva Vas
teplmer. Do ktorej kategorie ten teplomer zaradit, telekomunikacne
alebo meracie zariadenie? No nic to je len take na zamyslenie sa na
terase pri letnej kave.

Velmi pekne dakujem za tu formulaciu, ta mi dlhe roky unikala a nejako
sa mi stratila v celom tom mnozstve tych noriem a vyhlasok. Teraz si
to uz budem hodne dlho pamat. Este raz velmi pekne dakujem.

A.