A je to tady!

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 7 11:14:08 CEST 2020

[preposielam]

Dobry den,

to ja viem, ze na vsetko su zakony... Len som sa chcel opytat na ten
pojem neschvaleny vysielac, lebo ako som napisal, aj to arduino, ktore
obcas programujete a pouzivate vo svojom radioamaterskom kutiku so
slusnym driverom motora na tocenie antenami, svojim sposobom vysiela
tiez... A tiez asi nebudete velmi rad, ked Vas zacnu tahat kade tade
po uradoch, ze vysielate aj inde, nie len vo svojich radioamaterskych
pasmach. Ja viem, vytiahnete svoju radioamatersku licenciu a vsetko
bude zrazu sibnutim carovneho prutika v poriadku. :)

Viete a potom ma este zaujima taky teplomer z amaterskeho radia,
ktorych tam bolo uverejnenych tolko variantov, ze ich uz ani nepocitam
a lisia sa akurat tak zapojenim displeja... Ano je to zaujimave kolko
roznych variantov displaja mozete postavit, ale aj tych variantov je
len konecny pocet... A co robit, ked sa zacne v tomto pripade vyhrazat
sused? Normalny smrtelnik radioamatersku licenciu nema...

A este zaujimavejsie je to v pripade toho zapnuteho vysavaca... To
kazda zena v domacnosti urcite doma raz v tyzdni vysava...

Nechcem uz dalej okolo tejto temy filozofovat, pretoze by som mohol
niektorych slusne povedane, zbytocne kvoli blbosti rozculit a
nahnevat.

p.s.: Odpoved bude asi v tom software toho mikrokontrolera, ale
spinany zdroj bude spinat urcite dalej... Ten tiez zrejme potrebuje
svoj softwarovo-hardwarovy on-off. :)

A.

V Čechách na to máme zákony a vyhlášky ČTU.  Předpokládám, že na Slovensku
platí podobné zákony a taky máte telekomunikačního regulátora.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW