A je to tady!

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červenec 7 09:33:28 CEST 2020

 Je to tak! Když čekám v autě před Lidlem na manželku a krátím si dlouhou
chvíli povídáním s kolegy radioamatéry přes převaděč, tak se občas stane že
někdo na parkovišti  neotevře auto nebo ho otevře klíčkem a ono mu začne mu
houkat.. To je běžná praxe..  Vysílám 431,65MHz cca 10W a to spolehlivě
zahltí  blízké přijímače.  Je to ale otázka kvality těch RX, mám
vypozorováno, že například Octavii 2, 3  nevadím... nejspíš tam budou
selektivní prijimace.