A je to tady!

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 6 22:22:11 CEST 2020

[preposielam]

Dobry vecer,

mohli by ste mi prosim vysvetlit pojem "neschvaleny vysielac"? Lebo
vysielac je podla mna aj take arduino nano ci uno, alebo taky zapnuty
motor vo vysavajucom vysavaci... Ci 50W reprobedna s PA-ckom. Alebo sa
mylim a tato to nie je...?! Rad by som sa nechal poucit skusenejsimi
kde je hranica medzi ano je to schvaleny vysielac a nie, nie je to
vysielac.

A.

Tak tøeba jednu dobu mi na urèitých místech nefungovalo dálkové zamykání u
auta (a hned jedno zaøízení co taky sviní éter), musel jsem s klíèkem tìsnì
k autu (jinde to bylo bez problémù). Asi si tam nìkde nìjaký kutil hrál s
nìjakým neschváleným vysílaèem.