A je to tady!

Pondělí Červenec 6 13:43:33 CEST 2020

Když si uvědomíme, kolik různých zařízení se nějak bezdrátově projevuje, tak
se někdy divím, jak to, že to ještě pořád nějak funguje.
Tak třeba jednu dobu mi na určitých místech nefungovalo dálkové zamykání u
auta (a hned jedno zařízení co taky sviní éter), musel jsem s klíčkem těsně
k autu (jinde to bylo bez problémů). Asi si tam někde nějaký kutil hrál s
nějakým neschváleným vysílačem.
Dnes jsem četl tuhle zprávu

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/o-tom-jak-cesky-start-up-dobyl-newyorsky-
manhattan-111431

co všechno v tom mrakodrapu se bude řídit nějakou appkou asi přes bezdrát.

To by byla (_!_) kdyby to kikslo nebo si s tím pohrál nějaký hekr.